Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Berputar putar tanpa henti..

INGAT WAKTU KEWAJIPANMU..

Tuesday, August 23, 2011

malam ini 23.8.2011

Bismillahirrahmanirrahim...

23 ramadhan
malam terawih yang ke 24....


inshaALLAH setelah beberapa hari tertangguh..
malam ini akan ku mulakan semula usaha ku dalam mencari redha-MU ya ALLAH...
mengejar nikmat setiap malam 
di akhir2x ramadhan ini...


mencari dan memohon petunjuk dari-MU
dalam menentukan setiap yang terbaik untukku..
memohon setiap keampunan darimu
dalam setiap dosa yang telah ku lakukan di luar kewarasanku...


aku mohon ya ALLAH
aku mohon petunjuk dari mu
aku mohon petunjuk dari mu 
dalam memilih yang terbaik untukku,dunia dan akhiratku...
aku mohon petunjuk dari mu
dalam memilih yang terbaik untuk zuriatku kelak...
aku mohon petunjuk dari mu
dalam memilih yang terbaik untuk hati ku...untuk jiwaku,kasih sayangku dan kecintaanku padamu...bersandarkan dengannya...
aku mohon petunjuk dari mu
semoga kau memberi petunjuk kepadaku...
dalam memilih yang terbaik untukku
yang boleh menjadi pendamping ku hingga akhir hayatku...dan menjadi kredit untukku menjadi  pendamping untuknya iaitu sebagai bidadarinya di 'SANA' nanti...


kuatkan aku..tunjukkanlah aku dan kabulkan untuk ku ya ALLAH...


takkan henti usaha ini sehingga mendapat petunjuk dari mu tuhan...


amin ya rabbal alamin

0 comments: