Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Berputar putar tanpa henti..

INGAT WAKTU KEWAJIPANMU..

Thursday, September 29, 2011

KISAH PERTANDINGAN AKADEMI PINTAR ADIKKU 2011 SEPARUH AKHIR.....

Bismillahirrahmanirrahim..
Assalammualaikum...


video

            aqmal haqim
 (maaf video nya jauh dan kurang jelas sebab ibunya duduk jauh dari pentas) 



alhamdulillahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh malam ni 50% aku rasa legaaaaaaaa ....

sebabnya salah seorang daripada anak didikku berjaya masuk ke final akademi adikku pintar untuk tahun 2011...kalau tahun lepas abangnya yang ku didik untuk menjadi pemidato...kali ni giliran adiknya pula ...kalau tahun lepas seorang sahaja pertaruhanku..tapi tahun ni ku pertaruhkan DUA orang hero ku....


Muhammad Miqdad bin 
ustaz nizam.
5 tahun 
(kata si miqdad waktu pertama kali bertemu ku dahulu) hahaha



Aqmal haqim 
(6 tahun)
hari ni sengaja pakai sama color sebab dah janji dengan aqmal semalam nak pakai warna hijau..


mereka adalah anak2x yang sangat berbakat..bukan sahaja bijak dan petah berbicara tetapi....memang cemerlang,gemilang dan terbilang lah katakan...

kisah mereka hari ini..memang mendebarkan..bayangkan hampir 2 minggu aku tidak dapat tidur lena ..sebab hanya memikirkan mereka berdua...berbanding dengan tahun lepas...miqdad dan aqmal..lebih kepada permainan emosi ....tersalah kata ..mereka akan merajuk...
tak diberikan apa yg diminta..akan mudah untuk merajuk...
jadi untuk mengelakkan mereka dari merajuk..cikgu nya serta ibu bapa mereka masing2x...selama 2 minggu...2 minggu jugalah..mereka ditatang seperti minyak yang penuh ...macam RAJA lah mereka...tak boleh di marah..dibetulkan boleh tapi jangan sampai moody ...hehehe bijak kan dorang ni....


 -aqmal & miqdad sedang sabar menanti giliran masing-masing-


-habis sahaja pertandingan...vromm balik ke kk,dan ini lah suasana jammed di persisiran pantai likas di waktu petang-

0 comments: