Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Berputar putar tanpa henti..

INGAT WAKTU KEWAJIPANMU..

Friday, July 1, 2011

hadiah harijadi yang terindah untukku...(memories from SA)

Bismillahirrahmanirrahim...
assalammualaikum...


agak lama tak meng'update'kan blog ni , alhamdulillah syukur alhamdulillah, akhirnya apa yang aku impikan dan idam2x kan akhirnya ALLAH SWT dah realisasikan itu untukku...


Selamat Hari Jadi AIn..


alhamdulillah bertambah lagi setahun umurku ..(dah tua nampaknya aku ni ye hehehe) tapi pertambahan umur itu bukan lah objektif utama untuk ku hidup..faktor panjang lagi ke tidak umur itu, semuanya berada di tangan DIA yang SATU..aku hanya perlu meneruskan kehidupanku seperti biasa, tak perlu menghitung hari terhadap umur ku berapa..yang penting aku bahagia dengan hidupku ALHAMDULILLAH..


bukanlah mengungkit..tapi kalau di 'flashback' pada hari jadi ku yang tahun lepas..=) rasanya bak kata lirik lagu 'PAGI YANG GELAP KINI SUDAH TERANG' aku tukarkan sikit kepada 'TAHUN LEPAS YANG GELAP TAHUN NI SUDAH TERANG' alhamdulillah rasanya sesuai kot theme nya =)


hari lahir ku pada tahun ini ..memang satu pengalaman yang SANGAT SANGAT SANGAT INDAH. dan merupakan satu kenangan yang CUKUP TERINDAH BAGIKU...mendekati ALLAH SWT...dengan berada di tempat yang cukup SUCI ...berada dekat dengan MAKAM RASULULLULAH S.A.W...sujud betul2x di depan RAUDHAH...berkiblatkan Ka'abah yang betul2x berada di depan mata yang mana sebelum ini hanya sejadah tempat ku melepaskan rindu untuk ke sana...
ALhamdulillah ...ALLAH itu maha PENYAYANG...dan segala yang diberikan olehNYA semuanya merupakan KEJUTAN untukku...perkara yang tak pernah aku terfikirkan akan terjadi dalam hidupku..ALLAH berikan sebagai hadiah yang cukup BERHARGA untukku...YA ALLAH..AKU BERSYUKUR dengan SEGALA PEMBERIAN MU KEPADA KU YA ALLAH... aku bersyukur sangat2x..sangat2x bersyukur...


SEMOGA HADIAH HARI LAHIR KU INI..


AKU DAPAT MERUBAH DIRIKU MENJADI SEORANG YANG LEBIH MENCINTAI-NYA..MENGEJAR CINTA-NYA..SATU SATUNYA CINTA YANG KEKAL ABADI SEBAGAI BEKALAN KU DI AKHIRAT KELAK...AMIN YA RABBAL ALAMIN.......










0 comments: